Tips på andra bokbloggar

Hej igen! Hoppas ni haft en bra vecka hittils!
 
Idag hade jag tänkt tipsa om 3 andra bokbloggar jag själv läser, 2 av dem är mer generella bokbloggar och har ungefär samma upplägg som mig medan 1 utav dessa bloggar endast är inriktad på The Mortal Instruments så om man är ett stort fan av TMI är det smart att kika in där. Ni kan klicka på bilderna för att komma till respektive blogg:
 
Wherethebookslive
En blogg där det skrivs mycket bra och lättlästa recensioner som är mycket relevanta och inte svävar ut utanför ämnet (som mina egna kanske gör ibland oops). Dessutom för hon statistik över hur många böcker hon läst varje månad, av hur många manliga/kvinnliga författare hon har läst utav osv. Jag tycker det är en jätterolig ide och det är väldigt intressant att läsa så det är bara att klicka sig in.
 
 
Bokintresse
Det är en tjej som heter Rebecca på 15 år som skriver den här bloggen där hon dels delar relevant nutidsfakta om kommande och populära böcker. Även Rebecca skriver en mängd olika recensioner dessutom är hon väldigt aktiv mot sina läsare! Nyligen höll hon än tävling för sina läsare som lät riktigt rolig, tyvärr var jag aldrig själv med men det ångrar jag starkt så ta er en titt om ni är intresserade.
 
Themortalinstrument webblogg
Nu till den bloggen jag personligen har följt längst, jag tror jag började följa den här bloggen direkt efetr jag läst ut den första boken i The Mortal Instrumentsserien vilket var 3?! år sen. Den är väldigt välskriven och man blir defenitivt uppdaterad på allt som händer relaterat till TMI. Nu handlar den mest om den nya TV-serien som baseras på TMI och det är alltid lika intressant att läsa bloggarens recensioner om de enskilda avsnitten. Det är som sakt bara att klicka på bilden för att komma dit.
 
Hoppas ni tycker om de här tipsen och börjar följa deras bloggar så ses vi senare i veckan men en ny recension

Kommentarer:

1 Rebecca:

skriven

Omg vad kul att du gilla min blogg och att du skriver ett inlägg om det dessutom! Och alla dem där fina sakerna du så, tack så mycket! :) Du har en väldigt fin blogg du med! :D <3

2 themortalinstruments.webblogg.se:

skriven

Åh, vad härligt att du gillar bloggen! Så himla kul och roligt att läsa att du faktiskt har följt den i över 3 år!! ;)
Alltid kul att vet att någon uppskattar mina recensioner om varje avsnitt av Shadowhunters. :D
Tack så himla mycket för alla fina ord.
Jag skall försöka kika in på din blogg emellan åt också ;)

Kommentera här: